ConMar logoConMar logoConMar logoConMar logo
  • Home
  • Aanbod
    • Strategisch social media plan
    • Online & social media trainingen
    • Social & Online Strippenkaart
  • Nieuws
  • Over ConMar
  • Contact
✕
If the plan doesn't work change the plan but never the goal. Artikel het aanpassen van het plan om doelstelling te bereiken
Elke verandering moet een verbetering zijn
14 juli 2016
Gratis MailChimp basistraining, zodat jij ook voortaan moeiteloos een nieuwsbrief verstuurt zonder gedoe.
Hoe je voortaan moeiteloos een nieuwsbrief verstuurt, zonder angst om iets fout te doen
11 augustus 2016

Hoeveel is 500+ op LinkedIn? ‪

Benieuwd naar het exacte aantal connecties van iemand met 500+ op LinkedIn? Bekijk de video

Soms zie je het: 1000+, 1500+ tot zelfs 5.000+. LinkedIn profielen met het aantal LinkedIn connecties achter hun naam. En dat is helemaal niet nodig. Het is eenvoudig terug te zien voor degenen die dat écht interessant vinden. Weten hoeveel 500+ op LinkedIn exact is? Bekijk de video.

 

Kwaliteit gaat voor kwantiteit

Maar wat zegt nu zo’n aantal? Sommige mensen linken met iedereen. Anderen zijn selectiever; linken uitsluitend met de mensen die zij persoonlijk hebben ontmoet. Het is een keuze die ieder voor zich maakt.

 

 

Headline en profielfoto

Belangrijker dan het aantal connecties is je omschrijving in je headline. Wie ben je en wat doe je. Het is, naast je profielfoto, het eerste wat mensen zien op je profiel. Schrijf dus een pakkende headline. Een headline die in 1 oogopslag laat zien wie je bent en wat je doet. In maximaal 120 tekens.

Vul dit aan met een professionele profielfoto. Dus geen zonnebril, geen zwemkleding en geen skipak, tenzij topsporter bent. Je gaat tenslotte ook niet in je zwemkleding of skipak naar een netwerkbijeenkomst. Beide zijn veel belangrijker dan het aantal contacten op LinkedIn. Jij bent interessant om wat je doet en wat je kunt. Belangrijker dan het aantal connecties.

 

Bonustip

Ontvang je een standaard LinkedIn uitnodiging van een onbekende? Reageer altijd! Zo’n uitnodiging kan leiden tot een waardevolle connectie op LinkedIn.

 

 

Share
Els Vriese
Els Vriese
Registered Social Media Professional (RSP) en drijvende kracht achter ConMar. ConMar begeleidt bedrijven bij het tactisch inzetten van social media, website en nieuwsbrief voor meer online zichtbaarheid, zodat hun naamsbekendheid vergroot met meer klanten als resultaat.

Interessant? Lees dan ook

Voorbeeldteksten voor een persoonlijke LinkedIn uitnodiging
5 mei 2022

Persoonlijke LinkedIn uitnodiging? Altijd doen!


Lees verder
7 januari 2021

Social media afmetingen 2021


Lees verder
Alles social media formaten voor 2020 op een rijtje
7 januari 2020

Social media afmetingen 2020


Lees verder

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • Algemeen
  • Facebook tips
  • Instagram tips
  • Leestips
  • LinkedIn tips
  • Pinterest tips
  • Slimme tools
  • Social Media
  • Twitter tips

Adverteren Apps autoresponder Boeken Cijfers Content E-mailmarketing Foto Gastexpert Google How-to In de media Kleuren MailChimp Nieuwsbrief Online zichtbaarheid Persoonlijk Privacy Schrijven SEA SEO social media Social media verwijderen Teksten Testimonial Time management Video Website weggever Zoekwoorden

Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor Tips & Tricks en ontvang direct GRATIS toegang tot de Social Media Toolkit!

>> Aanmelden

Referenties

Klanten vertellen

Laatste nieuws

  • Google Analytics automatisch per e-mail 19 mei 2022
  • Persoonlijke LinkedIn uitnodiging? Altijd doen! 5 mei 2022

Volg op Facebook

ConMar

Ruimtevaartlaan 61
1562 BB Krommenie
Tel: 06 – 29 45 02 88
E-mail je vraag

© 2023 ConMar – Alle Rechten Voorbehouden - Algemene Voorwaarden I Privacy
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}