ConMar logoConMar logoConMar logoConMar logo
  • Home
  • Aanbod
    • Strategisch social media plan
    • Online & social media trainingen
    • Social & Online Strippenkaart
  • Nieuws
  • Over ConMar
  • Contact
✕
Mijn boeken challenge voor 2017 - 48 boeken lezen
Boeken Challenge 2017
11 juli 2017
LastPass is een online systeem waarin je al je wachtwoorden kunt opslaan. Wanneer je op een website bent waar je een wachtwoord moet ingeven kun je dat door het systeem laten doen.
LastPass weg met al die briefjes met wachtwoorden…
3 augustus 2017

Hoe het voelt om 30 dagen lang een foto te posten

00:01 uur. 30 Dagen lang was dit het tijdstip waarop ik een nieuwe ‘opdracht’ publiceerde in de besloten Facebookgroep van de 30 dagen foto challenge

00:01 uur. 30 Dagen lang was dit het tijdstip waarop ik een nieuwe ‘opdracht’ publiceerde in de besloten Facebookgroep van de 30 dagen foto challenge. Een paar dagen ervoor kwam ik op Pinterest de challenge tegen. Nou ja, niet de challenge zelf, want die was allang afgelopen, maar de pin met opdrachten. Opdrachten variërend van een selfie tot het Harris Shutter effect Een techniek waarvan ik als enthousiast hobby-fotograaf zelfs nog nooit had gehoord. In totaal 30 opdrachten; voor elke dag één.

 

Wie gaat met mij de uitdaging aan?

‘Wie gaat met mij de uitdaging aan?’ Die vraag stelde ik op Facebook en postte eronder de afbeelding met de opdrachten. ‘Geen commercie, geen verkoop, just-4-fun’. Het gevolg? Een enthousiaste groep van ongeveer 20 fotografie liefhebbers. Een bijzonder mix van hobby-, amateur- en vakfotografen met als verbindende schakel: me, myself and I. Ik kende ze allemaal persoonlijk; de deelnemers kenden elkaar (soms) nog niet. Maar dat veranderde drastisch tijdens de 30 dagen foto challenge.

 

Te leuk!

Het dagelijks openen van Facebook was in die dagen een waar feestje. Trouw postten de deelnemers dagelijks een foto die aansloot bij de opdracht van die dag. Werd er gereageerd op elkaars foto en waren de grappen en grollen niet van de lucht. Ik kan jullie verzekeren het was te leuk! Verschillende invalshoeken, eigen interpretaties en creatieve invulling van de opdrachten, maakte het een bonte stoet van afbeeldingen die over het scherm rolde.

 

Een dag om nooit te vergeten.

Na afloop van de 30 dagen ontstond zelfs het idee om de bollenvelden, die toen nog volop in bloei stonden, op de gevoelige plaat vast te legen. De één met uitsluitend een smartphone, de ander met een volledig profi uitrusting, maar allemaal enthousiast en bereid om elkaar te helpen en te inspireren. Een dag om nooit te vergeten.

 

7 dagen foto challenge just-4-fun


En in mijn hoofd? Daar borrelde alweer een nieuw idee. Maandelijks een 7 dagen foto challenge met een thema. Gewoon 4-fun, omdat fotograferen leuk is en je weer anders kijkt naar de – dagelijkse – dingen om je heen. Waarom dan maar 7 dagen? Iedere dag en dat 30 dagen lang ‘just-4-fun’ vergt toch wel de nodige tijd en inspanning en 4-fun moet vooral 4-fun blijven.

Daarom start 1 augustus 2017 de 7 dagen natuur foto challenge. 7 Dagen lang, ieder dag een foto plaatsen met als thema natuur. Geen commercie, geen verkoop, just-4-fun en ik heb er nu al zin in!

Want het voelde goed om 30 dagen lang iedere dag een foto te plaatsen en ik kan niet wachten tot augustus!

 

Ga jij met ons de uitdaging aan?

 

Share
Els Vriese
Els Vriese
Registered Social Media Professional (RSP) en drijvende kracht achter ConMar. ConMar begeleidt bedrijven bij het tactisch inzetten van social media, website en nieuwsbrief voor meer online zichtbaarheid, zodat hun naamsbekendheid vergroot met meer klanten als resultaat.

Interessant? Lees dan ook

How to video - Hoe plaats je een foto op Instagram via je PC
8 september 2020

Hoe plaats je een foto op Instagram via je PC?


Lees verder
Videomarketing voor bedrijven in de maakindustrie. Hoe je met Videomarketing meer Goede Leads krijgt
21 april 2020

Gastblog – Videomarketing voor bedrijven in de maakindustrie


Lees verder
De ontwikkeling van goede content een must voor iedere ondernemer die zich online profileert aan de doelgroep.
22 oktober 2019

Waar bestaat goede content uit?


Lees verder

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • Algemeen
  • Facebook tips
  • Instagram tips
  • Leestips
  • LinkedIn tips
  • Pinterest tips
  • Slimme tools
  • Social Media
  • Twitter tips

Adverteren Apps autoresponder Boeken Cijfers Content E-mailmarketing Foto Gastexpert Google How-to In de media Kleuren MailChimp Nieuwsbrief Online zichtbaarheid Persoonlijk Privacy Schrijven SEA SEO social media Social media verwijderen Teksten Testimonial Time management Video Website weggever Zoekwoorden

Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor Tips & Tricks en ontvang direct GRATIS toegang tot de Social Media Toolkit!

>> Aanmelden

Referenties

Klanten vertellen

Laatste nieuws

  • Google Analytics automatisch per e-mail 19 mei 2022
  • Persoonlijke LinkedIn uitnodiging? Altijd doen! 5 mei 2022

Volg op Facebook

ConMar

Ruimtevaartlaan 61
1562 BB Krommenie
Tel: 06 – 29 45 02 88
E-mail je vraag

© 2023 ConMar – Alle Rechten Voorbehouden - Algemene Voorwaarden I Privacy
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}