ConMar logoConMar logoConMar logoConMar logo
  • Home
  • Aanbod
    • Strategisch social media plan
    • Online & social media trainingen
    • Social & Online Strippenkaart
  • Nieuws
  • Over ConMar
  • Contact
✕
Gratis MailChimp basistraining, zodat jij ook voortaan moeiteloos een nieuwsbrief verstuurt zonder gedoe.
Hoe je voortaan moeiteloos een nieuwsbrief verstuurt, zonder angst om iets fout te doen
11 augustus 2016
75 Voordelen van social media marketing [infographic]
15 september 2016

Geef nooit korting!

Geef nooit korting! En 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk

En 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk
Het is een warme zomerse dag begin juli. Zo’n dag dat de mussen dood van het dak vallen, er massaal files staan richting de kust en iedere man een BBQ held wordt. De tijd van het jaar waarin ik gewoonlijk mijn doelstellingen tegen het (zon)licht hou. Om te zien of ik nog op schema lig. Dat blijkt voor wat betreft het lezen van vakboeken niet het geval. Ik ga een eindsprint inzetten.

 

Nu! Van € 17,95 voor € 19,95

eef nooit korting’ van Jos Burgers. Een serie korte verhalen over het omgaan met prijsdruk.Een van de boeken die al langer op mijn leeslijst staat is ‘Geef nooit korting’ van Jos Burgers. Een serie korte verhalen over het omgaan met prijsdruk. Degene die het boek kennen, herinneren zich ongetwijfeld de omslag en het verhaal erachter: Nu! Van € 17,95 voor € 19,95

 

Je verkoopt een product of dienst en géén korting

Korting is een ruilmiddel, volgens Jos. Wie direct overstag gaat en korting aanbiedt, zegt in feit: Ik had je willen belazeren. Dat voorkom je door korting te zien als ruilmiddel, in plaats van weggevertje. Verlang dus ook iets van de kopen partij. Klanten zijn in de regel – uitzonderingen daar gelaten – bereid een prijs te betalen die in hun ogen rechtvaardig is. Dus wees trots op je tarieven en presenteer ze als een vanzelfsprekendheid. Om met Jos Burgers te spreken: ‘Als je nooit te duur bent, ben je waarschijnlijk te goedkoop.’

 

Over bier en luiers

Het boekje leest eenvoudig weg en zet je weer op scherp qua ‘pijnbeleving’. Bij jou en bij je klant.
Mijn gratis MailChimp basistraining was het bier en de luiers van AH. Voor wie wil weten wat dat betekent, lees vooral het boek.

Leestip – Eén fan per dag!Hoe overtref je de verwachtingen ban klanten en maak je iemands dag bijzonder

In 2017 verscheen een nieuw boek getiteld Eén fan per dag!  Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op, zo stelt Jos Burgers. Wat je wilt, zijn fans. Fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.

Om dan klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Ook in dit boekje beschrijft hij op een prikkelende manier hoe je elke dat weer dat verschil kunt maken in het contact met jouw klant. Want als jij iemands dag bijzonder weet te maken, heb je er gegarandeerd een fan bij.

 

Meer leestips

Meer leestips vind je in het overzicht Boeken Challenge 2017.

Leestips uit de boeken challenge 2017; overzicht van titels met de hoogste waardering.

 

 

 

 

 

 

 

Share
Els Vriese
Els Vriese
Registered Social Media Professional (RSP) en drijvende kracht achter ConMar. ConMar begeleidt bedrijven bij het tactisch inzetten van social media, website en nieuwsbrief voor meer online zichtbaarheid, zodat hun naamsbekendheid vergroot met meer klanten als resultaat.

Interessant? Lees dan ook

Ook in 2021 daag ik mijzelf weer uit om een mooi leesdoel te halen. De lees challenge 2021 staat op 52 boeken, oftewel wekelijks een boek
2 februari 2021

Mijn lees challenge 2021


Lees verder
Ook in 2020 daag ik mijzelf weer uit om een mooi leesdoel te halen. De lees challenge 2020 staat op 52 boeken, oftewel wekelijks een boek
28 januari 2020

Mijn lees challenge 2020


Lees verder
Ook dit jaar heb ik mijzelf weer uitgedaagd om een mooi leesdoel te halen. Voor leesplezier én ontwikkeling.
2 juli 2019

Mijn lees challenge 2019


Lees verder

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • Algemeen
  • Facebook tips
  • Instagram tips
  • Leestips
  • LinkedIn tips
  • Pinterest tips
  • Slimme tools
  • Social Media
  • Twitter tips

Adverteren Apps autoresponder Boeken Cijfers Content E-mailmarketing Foto Gastexpert Google How-to In de media Kleuren MailChimp Nieuwsbrief Online zichtbaarheid Persoonlijk Privacy Schrijven SEA SEO social media Social media verwijderen Teksten Testimonial Time management Video Website weggever Zoekwoorden

Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor Tips & Tricks en ontvang direct GRATIS toegang tot de Social Media Toolkit!

>> Aanmelden

Referenties

Klanten vertellen

Laatste nieuws

  • Google Analytics automatisch per e-mail 19 mei 2022
  • Persoonlijke LinkedIn uitnodiging? Altijd doen! 5 mei 2022

Volg op Facebook

ConMar

Ruimtevaartlaan 61
1562 BB Krommenie
Tel: 06 – 29 45 02 88
E-mail je vraag

© 2023 ConMar – Alle Rechten Voorbehouden - Algemene Voorwaarden I Privacy
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}